★★★ Translate My Blog ★★★

English French German Spain Italian Dutch Russian Brazil Japanese Korean Arabic Chinese Simplified
Translate Widget by Google

Saturday, July 25, 2009

۩۩= AUTOSHOW =۩۩

adeh... dah lama xupdate blog... mmm xde mood la... idup dah byk berubah..
so aku g la join program autoshow kat bukit jalil tuk isi masa lapang. kawan aku yg jd pengarah project. kira aku bg support la. bertolak dari ump kul 7:30am n sampai kul 11:30.
xtvt autoshow mula best kul 2 selepas menteri sukan datang. walaupon panas terik tp ramai gak yg sanggup menjadi bbq hangus kat tengah2 tapak pameran kereta ni. kulit terbakar dek panas sang suria & telinga terbakar mendengar dentuman bunyi dari speaker kereta tp hati yg panas menahan perasaan nak beli kereta sendiri. hehehe....
bila la dapat memiliki kete idaman ni???
sampai ump jer dapat khabar sedey dari pengarah project.. cian hp die rosak jatuh lubang tandas tp aku menghadiahkan die dgn gelak ketawa. siyes mmg tak tahan gelak coz sanggup lak die ambik hp yg telah tercemar itu. wakakaka.... harap2 aku x akan dpt pengelaman ngeri cam2 huhu...




blog comments powered by Disqus
 
© free template by Blogspot tutorial