★★★ Translate My Blog ★★★

English French German Spain Italian Dutch Russian Brazil Japanese Korean Arabic Chinese Simplified
Translate Widget by Google

Monday, March 23, 2009

۩۩=Abseiling & Rock Climbing T-Rex 09=۩۩







1st xtvt rock climbing (panjat tebing)
peh tinggi giler nak kena panjat
mula2 yakin jer leh wat tp dah sampai tengah huh.. penat
cepat penat lak panjat bukit ni tp takleh berpatah balik
aku panjat ler sampai ending
dah sampai puas hati giler
pastu kena turun balik dgn cara tolak dgn kaki
arrgg...gayat giler dah ler laju jer turun
dah smpai kat bawah rasa cam nak naik lg jer
tp ramai lak bebudak lain nak cuba gak
terpaksa ler bersabar mungkin lain hari leh cuba lg

seterus nyer xtvt Abseiling dan explore cave...
ni xtvt tuk menguji tahap kegayatan dan keberanian
huh...kena wat abseiling dalam gua...
peh pengelaman yg mencabar dah ler gelap pas2 tinggi giler kena turun
tengah nak turun gua 2 tetiba kaki tersepit dan kepala aku yg turun dulu
dasyat tul dah jadi cam komandor turun kaki kat atas kepala kat bawah
huhu...dah ler takde sebarang objek nak pijak n capai
betul2 terapung tengah2 gua dah cam spiderman bergayut lak

pastu xtvt trexking berkilo2 km...
start kul7 malam
naik bukit...turun bukit...redah lumpur
sampai jer kat tempat prkhemahan (12malam) tetiba hujan
ceh...xtvt bbq terpaksa dibatalkan
dan dganti xtvt mandi sungai dimalam hari di waktu hujan
sejuk giler n lapor...kul 4pagi baru siap masak
walaupon penuh dgn halangan n cabaran tp tetap best
1hari nanti pasti aku join lg

blog comments powered by Disqus
 
© free template by Blogspot tutorial