★★★ Translate My Blog ★★★

English French German Spain Italian Dutch Russian Brazil Japanese Korean Arabic Chinese Simplified
Translate Widget by Google

Thursday, October 15, 2009

♥♥♥ DOWNLOAD MOVIE = JENAYAH CYBER ♥♥♥

Salam… aku rasa dah bertahun tahun aku xpernah beli dvd movie coz semua cerita aku boleh download dalam sharing dak2 ump... persoalannyer adakah ia dianggap 1jenayah?? aku pon salah seorng dak ump yg buat link sharing.. Hari ini genab la 1bulan aku buka link download sharing (hfs).. walaupon jarang on sharing tapi ramai gak dak2 ump yg masih setia download dlm link sharing aku.. dalam tempoh 1bulan ni aku dapat belajar banyak pasal software hfs . aku juga dapat bagi kesimpulan selain download movie dak2 ump ni suka download ceramah agama tapi xsuka download article agama… pelik kan?? Ada 1 yang buat aku kagum, aku terlupa nak jadikan al-quran digital sebagai fail zip tapi ada 2 org yg sanggup download setiap fail yang ada dalam folder alquran digital yang jumlah fail ada 6592. Huh… bagus ada semangat nak ke arah kebaikan.. Jumlah kunjungan untuk 1masa pernah cecah lebih dari 150 org tapi time ari minggu la dan waktu paling ramai orng suka download start kul 7pm sampai 12pm.. jumlah dak2 yg sudi buat fail sharing dah melebihi 30 orang dan semakin hari semakin bertambah. Last sekali , harapan aku dan semua dak2 ump hanyalah mengharapkan internet akan lebih laju hehehe…. Sekarang ni internet lembab bab kura-kura patah kaki.. tapi kami tetap bersyukur .
ni link sharing aku :
M@T@ = http://172.25.178.89/

blog comments powered by Disqus
 
© free template by Blogspot tutorial