★★★ Translate My Blog ★★★

English French German Spain Italian Dutch Russian Brazil Japanese Korean Arabic Chinese Simplified
Translate Widget by Google

Friday, October 23, 2009

๑۩۩๑ ENGINEER vs PHOTOGRAFER ๑۩۩๑




baru baru ni aku join 1 pertandinagn photografer.hanya bayar RM2 tuk 1 gambar dan pemenang tempat pertama dapat RM100, kedua RM80, ketiga RM50. Yang buat aku berminat nak join coz setiap peserta akan diberi sijil. gambar akan di nilai mengikut tema iaitu aktiviti bebas yang melibatkan pelajar UMP. susah gak aku pilih gambar yang terbaik dan dianggap seni maklumla aku bukannyer orang seni pon.. akhirnyer aku memilih 1 gambar yang aku shot time pergi bukit tinggi. sebab aku pilih coz aku anggap gambar ni cam unik sikit coz pakaian yukata yang di pakai oleh kawan aku ni susah nak jumpa kat Malaysia. aku dengar orang kurang menyertai pertandingan ni maybe diorang kurang keyakinan kot.. tapi aku taw kat UMP mamang ramai Photografer yang berbakat. aku letak title gambar ni "BKT. TINGGI VISIT ~ Aruiteru (Walking)~". aku dapat ilham aruiteru ni selapas dengar lagu nyanyian kumpulan japan MORNING MUSUME

keputusan pertandingan telah diumumkan dan pengarah pertanding cakap aku punya gambar tersenarai dalam ranking TOP10. hahaha.... kelakar gak aku dengar tak sangka leh dapat ranking top10. Juri pertandingan ni komen kalau aku shot gambar kat celah daun akan dapat buat gambar lebih menarik dan menyerlahkan tema pertandingan.. ni kata2 dari orang yang berpengelaman 5tahun dalam bidang photografer. kiranyer aku berbangga gak la.. rupanyer aku ada bakat dalam bidang photografer hehehe... tapi jadi engineer lagi best dan mencabar hoho..

baru2 ni gak aku banyak waktu relex.. so aku ada create 1 blog baru yang cerita pasal movie yang aku tengok.. kalau ada masa lawat la nyer..
ƤĚŖ€ҜÃ ϛễƦ¡ŦÂ = http://ceritadimataku.blogspot.com/

blog comments powered by Disqus
 
© free template by Blogspot tutorial