★★★ Translate My Blog ★★★

English French German Spain Italian Dutch Russian Brazil Japanese Korean Arabic Chinese Simplified
Translate Widget by Google

Friday, September 4, 2009

♥♥ PENCINTA KUCING SEJATI ♥♥



Arini aku nak memperbetulkan sikit salah faham member2 aku terhadap aku. Terdapat sesetengah member aku ckp aku ni takut ngan kucing??? Huh!! Betul ker?? Sebenarnyer dorang salah faham. Sebenarnyer aku ni percinta kucing sejati Cuma aku ini mudah terkejut jer. Aku mudah terkejut jika time aku makan tetiba kucing melompat kearah aku. Kenpa bleh terkejut??? Dulu zaman aku duk asrama sekolah, hari rabu merupakan hari paling best coz dapat makan ayam. Dalam seminggu hanya sekali jer dapat makan ayam. Pada satu hari di hari rabu, aku semangat pergi ke kantin asrama nak makan ayam. Time aku ngah makan tertiba jer ada seekor kucing rampas ayam yg aku makan. Huh!! Sejak aritu lah aku mudah terkejut klu kucing melompat kearah aku,dan berhati hati klu ada kucing yg ada berhampiran aku ketika aku makan. So aku bukan takut kucing. Korang ada ker pengelaman dgn kucing ker??

Pss… bulan posa ni terkenang lak zaman berpuasa kat asrama sekolah dulu. Time sahur n berbuka memang riuh rendah kat kantin asrama :)

blog comments powered by Disqus
 
© free template by Blogspot tutorial